tisdag 30 mars 2010

Förkyld :(

Usch, har gått och blivit förkyld. Halsen klias så jag hostar jämt och ständigt, täppt i näsan och tung i huvudet. Trodde att jag skulle klara mig den här gången (mamma och pappa var förkylda för några veckor sedan) men nej... Somnade inte förrän ca kl 6 igår kväll  på morgonen eftersom jag hostade så mycket så är jättetrött nu. Hoppas att jag inte mår dåligt på torsdag för då ska jag och Maria (en gammal klasskompis som jag inte träffat på nästan ett år) åka till Huddinge och köpa present till en gemensam vän till oss, Linnea, som fyller 18 och ska ha fest nästa lördag. Gud jag är redan nervös, brukar inte gå ut och festa! XD Jag tycker bara att det är irriterande med fulla människor... men, men nån gång måste bli den första ;) Dessutom har jag inget val, Linnea och Maria tvingar mig att gå, haha. Som Linnea sa när hon bjöd mig: 
- "Detta är ingen inbjudan. Det är ett tvång".

(Gammal bild, orkar inte göra mig i ordning idag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤