fredag 26 mars 2010

Friday!

Idag är det fredag, vilket betyder helg! 

Inget speciellt planerat för idag. Har fortfarande lite huvudvärk och ryggvärk så ska ta det lungt ikväll. Kanske tittar på Avatar igen (har laddat ner den på datan, stygg som jag är :P ) och käkar smörpopcorn... det var längesen man åt såna   
( ̄∀ ̄) ~ahhh popcorn

På söndag så fyller min farbrors fru 50 år, så vi ska upp till Uppsala under dagen... 
Vad ska man ha på sig dårå?  Får rota igenom garderoben och se om jag hittar något passande!
Rensade i garderoben igår faktiskt och känner mig väldigt duktig! Kunde stoppa undan en del plagg så nu har jag fått lite plats i garderoben i alla fall, haha.

Nej, nu ska jag trixa lite med bloggens design, kul med lite förändringar så hörs kanske senare!

2 kommentarer:

❤ Sharing is Caring ❤