måndag 29 mars 2010

Wtf?

Igår kväll innan jag gick och lade mig så tittade jag en sista gång för att se hur mycket poäng jag har och jag hade då 63 poäng. Tittade även imorse. 63 poäng fortfarande.
Men nu när jag tittade igen några timmar senare så stod det 26 poäng!?

Varför har någon tagit bort nästan 40 poäng??? 
Jag har inte fuskat, vad jag vet om! Läste även på en annan blogg att en tjej haft ca 1000 poäng och någon timme senare hade det blvit  6000 röster (och man kan bara rösta en gång på sitt bidrag, med högst 5 poäng). Så där är det nån som har jävlats med henne också (fast för henne är det ju bra, hon leder ju nu). 

Jävla skit, alltid något strul när jag är med i nått! >:( 
 Grrr, you don't mess with me....

3 kommentarer:

  1. Jag röstade iaf på dig :) Ang magen så kommer du garanterat kunna känna när hon rör sig denna ggn, hela magen guppar ju nuförtiden :)

    SvaraRadera
  2. Hej fina du! och tack igen för att du röstade.. undrar om du orkar rösta på min bikini igen?
    Vill så sjukt gärna vinna! Tack på förhand! länken är är under:)

    http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery


    Puss / Alexandra

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤