torsdag 1 april 2010

Flowers in my hair

Egentligen så hade jag bara velat ligga i sängen hela dan med min ipod i ena handen och nässpray i den andra men icke sa nicke. Struntade i att jag mådde bläh och drog jag ner till Huddinge Centrum för att möta upp Maria (och vi hade inte möjlighet att träffas nån annan dag). Vi skulle köpa en present åt våran kompis Linnea som fyller 18 nästa vecka! (välkommen till den vuxna världen!) ( ̄∀ ̄Mötte även upp Linnea en stund, hon och Maria behövde ta ett nytt foto till fotbollen så vi gick till en fotoautomat (rätt ord?). Kom fram nån creepy fullgubbe som ville titta på fotona som dom tagit (Han hade visst börjat prata med Linnea vid busshålls platsen. Sagt något om att han hade haft samma röda hårfärg som ung, som hon hade nu). Hur som helst... creepy.
 ー`;Var i alla fall trevligt att träffa tjejerna igen! 

Marias buss var väldigt sen, så jag gick in till H&M en stund och blev helt kär i alla underbara hårband som hade kommit in i butiken. Billiga var dom också! Ville köpa nästan allihopa men fick nöja mig med dessa...
Söta va? Det är bara så min stil. Längtar tills sommaren kommer så man kan ha fina kjolar och klänningar med en fin blomma i håret


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤