lördag 10 april 2010

Good Morning!

Godmorgon allihopa! 
Ikväll gäller det...! Vill inte~ Men har inget val, måste gå XD ..gaaaaaah!

Har badat hundarna för att distrahera mig själv... nu ska jag äta frukost err...lunch?
Några timmar kvar tills jag ska göra mig i ordning. Ska titta på lite smink och kläder som mamma ska köpa med sig från USA. (Hon åker dit nästa lördag för att hjälpa min storasyster och hennes man att packa ihop dom sista sakerna). Dom ska nämligen prova på att bo i Sverige i kanske 1-2 år + att deras andra bebis är på väg och det är SUPER-DYRT att föda i USA.  Från syster: Ville bara poängtera att vi flyttar nu på våren för att vi ska få en sommar i sverige. Bebisen ska komma i juli och om vi fött här ist så hade vi inte kunnat flytta förrens i september kanske och ja vill inte flytta till sverige på hösten/vintern. Så.. det är inte för att det är dyrt att föda här som vi ska flytta. Om bebin kommit nu under våren så hade ja valt att föda här ist och sedan flyttat :)  
Så jaa... första Maj kommer mamma, Madde (syster), Abbie (min systerdotter) och Tuffen (deras hund) till Sverige. I början på Juni kommer Josh (hennes man). Kul!
 
Hur som helst, internet shopping next stop!

1 kommentar:

  1. Ville bara poängtera att vi flyttar nu på våren för att vi ska få en sommar i sverige. Bebisen ska komma i juli och om vi fött här ist så hade vi inte kunnat flytta förrens i september kanske och ja vill inte flytta till sverige på hösten/vintern. Så.. det är inte för att det är dyrt att föda här som vi ska flytta. Om bebin kommit nu under våren så hade ja valt att föda här ist och sedan flyttat :)

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤