lördag 17 april 2010

Lördag~!

Hellu bloggen! 
Igår kväll fick jag en sån fruktansvärd migrän så gick och la mig vid 11 och vaknade klockan 7 imorse! Har inte gått upp så tidigt på en lördag sen jag var liten och man skyndade sig upp för att titta på tecknat. Vulkanen håller fortfarande på och spyr upp saker så ask molnet är fortfarande kvar. Hurra...! Min syster bokade i alla fall om mammas biljett så hon åker på onsdag istället. Står på Aftonbladet att planen kan börja flyga igen tidigast måndag om vinden går som beräknat så hoppas att mamma kommer iväg på onsdag istället... 

Seriöst, vi lever i 2010 och världen stannar upp pga ett moln! 
Vi har internet, telefoner, el, mikrovågsugnar, bilar, robotar, botemedel mot sjukdomar som man dog utav för några år sedan med mera... någon, NÅGON borde väll kunna skapa flygmotorer som tål askmoln???? 

Men lite glada nyheter; Fick ett mail att mitt paket med kläder från F21 har skickats nu, så det kommer nog fram till min syster på måndag eller tisdag! =) Ikväll kommer storebror och hans flickvän över på middag. Ska grilla för första gången i år! Mysigt. Mamma undrade om jag ville lära mig att använda grillen, men får se om jag vågar. Jag och eld = ingen bra kombination...  Puss så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤