söndag 25 april 2010

Middag / Promenad / Tvätt

http://bendersbetterbrother.files.wordpress.com/2009/02/product-pizza.jpgIdag gjorde jag hemmagjord pizza till middag. Mums! Var ett tag sedan jag åt det. Vid 9 tog Magnus och jag en kvällspromenad med hundarna (och mormor och Cindy hängde på). Bestämde mig även för att vara lite duktig idag och satte på en tvätt! All by myself...!!  >_< Hihi, kände mig så vuxen ;) Idag så ska dom fira Abbie (min systerdotter) där borta på andra sidan jordklotet. Hon fyller 2 år i April men dom vill fira henne med den 'amerikanska släkten' innan dom kommer hit. Så idag är det barnkalas i Los Angeles... ojojoj, usch... ungar ー`;) . . .  näh, inget för mig (på ett bra tag i alla fall!!) 

Mormor frågade mig förut om jag kunde tvätta Cindy (hennes hund) nån gång också. Tycker så synd om Cindy, hon ser nästan ingenting längre! När man tittar in i hennes ögon så lyser dom liksom blå/grått. 'Starr' tror jag det heter som hon har fått. Finns två olika Starr-sjukdomar. Ett när ögonen lyser grönt; då är det obotligt, och den andra är när ögonen lyser grått (som Cindys) vilket man kan operera eller ge medicin mot så att synen blir lite bättre men inte helt återställd. Men hon är ju så gammal nu (10 år snart?) och hon har fått diabetes också så nu måste hon få en spruta två ggr om dagen... Vet inte vad jag ska ta mig till när Elmo blir gammal (och kanske sjuk...) =/

Jaja, inte tänka på sånt nu! Nu ska jag gå och äta lite melon och jordgubbar. Godnatt om jag inte skriver mer idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤