lördag 24 april 2010

Pappa? Vad gör du vid spisen??

Till min förvåning så sa pappa att han skulle steka Oxfilé och Curly Fries till middag. Jag blev helt paff. "Kan pappa laga sån mat??"  tänkte jag, haha! Jag har bara sett honom göra simpla saker som korv m. börd/köttbullar/falukorv etc och ibland vid grillen... Men jag har ALDRIG sett honom stå vid spisen och steka kött! Det brukar normalt sätt vara mammas uppgift ;) Och det var SUPER-FANTASTISK gott! Haha, mamma sa på telefon att hädanefter får pappa laga mat =P Medan vi åt middag såg vi på filmen "Knowing". Den var bra tycker jag (älskar alla filmer Nicolas Cage är med i) men den slutade inte som jag tänkt mig. Både bra och dåligt slut kan man väll säga... Senare på kvällen såg vi Ice Age 3, men det kändes mest som massa rip offs av 'Pirates of the Caribbean', ' Journey to the Center of the Earth' och 'Jurassic Park'.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤