lördag 15 maj 2010

Dagen Efter..

..och jag är inte bakis! ;) Trodde jag skulle må dåligt idag eftersom jag mådde så illa på kvällen/natten med nejdå. Är bara lite trött men det är jag ju alltid... 

Dagens planer är att färga utväxten och ikväll blir det grillning. Mitt hår växer seriöst som ogräs (vilket är bra! VÄLDIGT BRA!) Vill ju ha hår ner till under brösten/midjan, hihi. Äter ju öljästtabletter som är väldigt bra för hud, hår och naglar så håret och naglarna växer snabbt (vilket också är bra för jag gillar långa naglar. Inte rått-naglar men ni förstår väll vad jag menar?). 
Nu skriker min mage att den är hungrig, men jag är så varm så tror nog att det blir att sitta på balkongen med ett stort glas isvatten och en saftig fruktsallad! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤