måndag 24 maj 2010

Dålig uppdatering..

Ursäkta för den dåliga uppdateringen men dem senaste dagarna har jag mått så dåligt och varit sjuk så har inte haft någon energi att uppdatera bloggen. (Inte för att det hänt något spännande direkt heller...) Pappa trodde ju först att det var halsfluss som jag åkt på men då ska man ha gula utslag i halsen -vilket jag inte hade- var bara väldigt, väldigt röd och svullen sa mamma. Man har ju även körtlar högst upp i nacken och dom blev supersvullna (dom svullnar upp ibland när man blir sjuk eller har nått virus i kroppen) så då fick jag spänningshuvudvärk som jag gått omkring med nu i 3 dar (men det börjar släppa nu, tack o lov!) Och så har jag rethosta men eftersom jag hostat så hårt den senaste veckan så har jag fått kramp/sträckt magen och revbenen så nu när jag hostar så känns det som att nån slår till mig med en knytnäve i sidorna. X( Buhu, stackars lilla mig! Som jag mår nu så blir det nog ingen studentskiva imorgon kväll... och jag som faktiskt ville gå för en gångs skull.

Idag så har jag bara suttit på balkongen i solskenet för att fånga lite färg (även om man mår som sk*t så betyder inte det att man måste se ut som det heller, haha) och ätit glass =P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤