lördag 8 maj 2010

Grillar-Lördag

Vädret idag S U G E R ! ! ! Regnigt och kallt och blåsigt =/ Inget höjdar-väder på en lördag direkt (eller några andra dagar) ...om man nu inte gillar kallt och regn och vind O_o Och vi som skulle grilla ikväll också! Fast som tur e så står våran grill under tak så vi (mamma) kan grilla ändå! =) Hamburgare och korv blir det (hamburgare för min del, korv smakar sk*t! XD ) Blev så lycklig igår kväll också för mamma kom hem med en stor påse gul kiwi till mig! Min favvo-frukt (efter jordgubbar). Synd att den bara säljs på sommaren för den är såååå gooood~! Smakar sött -som honungsmelon ungefär. Mums! 
Gud vad jag pratar om mat, jag är ju inte ens hungrig! Vägde mig för några dagar sedan och såg att jag vägde 56 kg, hmm... =/ Vill gärna hålla mig under 55 (helst 52 kg, som jag vägde förut). Nä, nu är det långa, ordentliga promenader med hundarna som gäller! (Tycker inte om att gå till gymmet, gillar inte att träna/svettas framför folk). Undrar om yoga är kul? 

1 kommentar:

  1. yoga är skitjobbigt, du skulle dö efter 5minuter!! Du o ja kan gå till gymmet (me mamma) när ja fått bebis.

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤