söndag 2 maj 2010

Lista

10 favoriter:
Färg:
Svart och vitt.
Mat: väldigt petig men om jag måste välja så blir det italienskt.
Band: lyssnar på allt (ALLT) möjligt, men mest Jpop som Ayumi Hamasaki och NewS (bara några av många).
Film: The Twilight saga, Avatar, alla 'Studio Ghibli' filmer, Dansar med vargar, Harry Potter, She's the man.
Bok: 'The Twilight series' och 'The House of Night' series,
Sport: Dansade i nästan 8-9 år men slutade för ca 2 år sedan då jag tyckte tiden inte räckte till.
Årstid: Sommar (minus alla insekter och svett!!!)
Veckodag: Fredag
Glassmak: Blue Flag (brukade säljas i glassbaren i Skärholmen för nått år sedan men dom har slutat med den nu =( ...) Svårt att beskriva smaken på den. Den var blå och smakade lite mint-aktigt men ändå sött på nått viss. Mmm, glaaaass~
Tid på dygnet: Beror på vilken dag det är.

9 för tillfället:
Humör:
Lätt irriterad och trött.
Smak: Mint-tandkräm.
Kläder: Tunika med ett par snygga leggings.
Nagellack: Gör hellre egna lösnaglar ist...
Tid: 01:31
Omgivning:
Mitt rum.
Irritationsobjekt:
Min näsa är för stor =/
8 första:
Bästa vän: Min gamla granne Josefiné. Hon flyttade efter några år och vi gled isär. Har inte pratat med varandra på typ 3-4 år?
Husdjur: En Golden Retriever som hette Fawlty. Dock har jag ett svagt minne av honom eftersom jag var så liten då. Har mest sett filmer och kort av honom, men en del saker kommer jag ihåg. Som när jag och min lillebror fick gå ut i trädgården på kvällen för att säga 'hej då' till honom (han hade cancer och kunde varken sitta eller ligga ner så han skulle avlivas morgonen därpå...han blev ganska gammal. 12-14 år tror jag?) 
Piercing: öronen
Förälskelse: Har aldrig blivit förälskad i någon =(
Musik: Spice Girls XD (GIRL POWER!)
Bil: Nån blå, stor, fyrkantig sak som jag helst bara vill glömma x)
Kyss: Min 'pojkvän' (om man nu kan kalla det pojk-och flickvän när man är så liten?) när jag gick i lågstadiet... -__- 2:an eller 3:an tror jag att jag gick i? Jaja, jag tycker inte att det räknas då för man var ju inte kär i den personen. Det var ju mest bara på 'kul' då. =P

7 senaste:
Cigarett:
ALDRIG I LIVET!! Fy fan!
Mat: Banan och kiwi fruktsallad.
Dryck: Isvatten.
Biltur: Igår förmiddag.
Kyss: På munnen; ca...10 år sedan? På kinden; nån timme sen av mamma ;)
Spelad låt: 'Momentum' av Ayumi Hamasaki och 'Cutie Honey' av Koda Kumi.
TV-program: Family Guy

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej, har aldrig dejtat.
Brutit mot lagen:  laddat ner filmer och musik från internet, annars inget mer...
Blivit arresterad: Nej!
Badat naken: I duschen? Självklart!
Varit med på TV: Ja!
Kysst någon du inte känner:Neeeeeeej!

5 nej tack:
Kläder:  BH:n utanför kläderna (hur kan det vara modernt?) och korta läder/skinn kjolar (*host*slampa*host*)
Mat: Fisk och korv
Musik: Dansbands musik -_-'
Dryck: Kaffe, öl, vodka
Personlighetsdrag: Fjortisar, dom som bara tänker på sig själva, maskulinism, snobbar/bitchar.  

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Kände på min systers gravida mage för första gången
Du kan höra just nu: Klickandet när jag trycker på tangentbordet
Du inte kan leva utan: data, vatten, twilight, ipod, migräntabletter, japan och mamma å pappa!
Du gör när du har tråkigt: surfa på internet, måla, läsa om Twilight böckerna, gosa med Elmo.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma, Pappa, min gamla psykolog på BUP.
Du tycker om: Amanda, Maria, min familj
Du inte gillar: Ungar, bebisar och ungar...

2 val:
Kaffe eller te: hatar båda, ge mig min oboy!
Vår eller höst: Vår!

1 önskan: få lika långt hår som bloggerskan Foki! Eller vinna högsta summan på lotto!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤