torsdag 24 juni 2010

Mer teckningar

Har inget speciellt att skriva om idag. Ska sola på balkongen ett tag och senare så ska jag ner till apoteket för att hämta ut min medicin (eftersom jag är myndig så får inte mami eller papi göra det åt mig). Så innan jag sticker ut så lägger jag upp en bild som jag gjorde till pappa förra sommaren.  (Han fyllde 50 och ville att jag skulle göra en tavla med hans jobb-logo på (heter det det?) som han skulle kunna ha vid sitt skrivbord. Ganska kul för nästan varje gång som någon utav hans arbetskollegor kommer hem till oss eller om jag åker dit så får jag beröm av dom, hehe) =P     


Hörs kanske senare!

5 kommentarer:

  1. Åhh, så fint! ^^ Vad duktig du är! Går du i konstskola eller nått? :)

    SvaraRadera
  2. och vad står "fmv" för?? :P

    SvaraRadera
  3. Undrar samma sak! (alltså om du gått i konstskola eller bildlektioner eller vad det nu heter?)

    Söt blogg förresten! :)

    SvaraRadera
  4. sv: 'FMV' står för Försvarets Materielverk.

    Pappa bestämmer över vad man ska göra med/hur man ska sköta krigsflygplanen (= Viggen) där. (Bl. a vilka länder vi ska låna ut/sälja dem till eftersom vi i Sverige inte behöver dem längre. Just nu håller han/dom på med ett avtal med Thailand). ^_^

    Eftersom dom behöver folk som åker ner till Thailand så kanske vi kommer åka dit i framtiden. (fast pappa vill gärna lära sig gå lite bättre med kryckorna först innan vi åker nånstans. Han har ingen lust att sitta i rullstol när man är i Thailand (på ev semester liksom) och det förstår jag.

    Oj, nu blev det ett långt svar till en kort fråga men aja, nu vet du vad FMV står för! XD Haha!

    SvaraRadera
  5. Oj, vad snygga bilder! :D Går du estetiska eller nått? (borde du göra för du är så duktig)

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤