onsdag 2 juni 2010

Ny hairstyle

Efter att jag vaknat upp från min lilla tupplur som jag tog efter att jag beställt mina biljetter (whoaa~ jag ska gå på förhandsvisningen av Eclipse!!!) så gjorde jag mig i ordning och åkte iväg med mamma och hjälpte henne att slänga skräp, efter det åkte vi till Heron City där vi gick in på Media Markt och Mio också (mamma och jag hittade våran drömsoffa därinne). Vi hämtade ut mina biobiljetter och efter det åkte vi och storhandla på ICA Kvantum. Kom hem vid halv 7 -helt slut både mamma och jag- åt middag, gick ut på promenad med hundarna och mamma å jag har precis mumsat i oss en god kladdkaka med grädde. Mums! ^^

Nej, nu till något helt annat!
Jag försöker att gilla mitt hår kort, och experimenterar med det varje dag (försöker komma på nya frisyrer, etc) och börjar vänja mig en aning nu... Det här gjorde jag idag:  (klicka för större)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤