tisdag 6 juli 2010

Regnig dag

Idag har jag färgat håret -helt själv dessutom! Var inte så längesen jag färgade det sist... Tror det var i mitten på maj och det har redan växt ca 2 cm! Vill att det ska växa kanske 10 cm till sen är jag nöjd med längden! ^^ (Äter ju C-vitamin tabletter varje dag som är bra för hyn, naglar och hår och det verkar ju funka för naglarna växer som ogräs, hyn är finare och håret..ja, 2 cm på ung 1 och 1/2 månad när det annars brukar ta 3 är nog en förbättring :P ) Resultatet blev superbra, inga mörka fläckar kvar på hårbotten eller missfärgningar så jag tror jag börjar lära mig nu ;)  
Åkte till Biltema och Maxi med mami och papi nu på eftermiddan/kvällen. Trodde det bara skulle vara tråkiga tillbehör till bilar, men jag hade visst fel! ^^ Fans en massa målar-saker där och eftersom mitt lager börjar ta slut så jag köpte på mig lite saker. Blidde ett nytt ritblock, ett akvarellblock och nya akvarellfärger (ÄLSKAR att måla med akvarell, färgerna blir så himla mysiga och varma på nått sätt tycker jag!)  Får se om jag hittar någon inspiration nu när jag skaffat lite nytt.Inne på Maxi så köpte jag och mamma en massa onyttigt som vi egentligen inte behöver, men eftersom det regnat hela dagen så måste man ju införskaffa något så man blir på bättre humör XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤