söndag 4 juli 2010

Godis ~☆

Håller på att deppa ihop här hemma... har ju inte fått se Eclipse igen på nästan en vecka nu XD Vill väldigt, väldigt, väldigt, VÄLDIGT gärna se den igen för OMG vad den var bra! (≧∇≦) Gick ju och såg Twilight 7 gånger på bio, New Moon tyvärr bara 2 och Eclipse ska jag åtminstone gå på 3 gånger! 


Kvällen blev helt ok! Grillning och tårta som sagt. Skrev ju tidigare att jag skulle använda ananas och grädde som fyllning vilket inte lät så lockande men det slutade med att jag gjorde en tårta med vaniljkräm och jordgubbssylt som fyllning och skrev "4th July" med choklad och ananas som dekoration. Men kände inte för att äta något till efterrätt -helt plötsligt deppa jag ihop bara- så gick in och satte in all smutsdisk i diskmaskinen istället, hehe. (> (>عHur som helst, nu ska jag vara lite tjockis och äta godis och sen ska jag och mamma ut på en långpromenad (så man kan gå ner sina godis-kilon igen) haha. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤