tisdag 24 augusti 2010

Looooo~oooong Hair

Jag vill så väldigt, väldigt, V Ä L D I G T gärna ha hår som går ner till min midja! Men just nu är det bara till brösten... Färgade håret för kanske 2 månader sedan och sen dess har mitt hår växt ungefär 2½ cm. INTE FORT NOG! Så om jag vill att mitt hår ska växa ungefär 12 cm till så lär det ta... ca 10 månader kanske?? Gaaaaah! (>__< ;) Definitivt INTE fort nog! Hur fan har denna bruden gjort för att låta sitt hår växa ända ner till knäna??
2,5 år har det tagit för hennes hår att växa från svanskotan till knäna. Vafan, då kan jag lika gärna sätta i löshåret igen om det ska ta så lång tid :/
källa: http://beyondclassiclength.com/
...fast det kanske är lite för långt? Fint på henne, men inte riktigt min smak :) Jaja, kanske nästa sommar har jag min önskade hårlängd?

4 kommentarer:

  1. Jag tycker de e skitult me sådär långt hår som hon på bilden. De hänger ju bara där och är ofta superslitet o tunt i topparna (dvs de yttersta 20cm lr nåt)..

    SvaraRadera
  2. aah kanske det :P Tycker att hon påminner litegrann om "Cousin Itt" från Familjen Adams, haha XD

    SvaraRadera
  3. Inte alls snyggt :/
    Det där är FÖR långt..

    SvaraRadera
  4. ahahahaha, Cousin Itt! PRECIS vad jag tänkte! XD

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤