måndag 9 augusti 2010

Söndag 8 augusti

Idag får vi fin-besök från dalarna. Det är några vänner till familjen som kommer. Tror att det är några av de personer som vi - mamma & pappa - har känt längst. (vet att dem iaf känt varandra sedan min storasyster och deras äldsta dotter föddes, som är 26 år så..30 år kanske?) Värry najs som min syster brukar skriva ;) Har inte tid att skriva mer nu, har precis sminkat mig och fixat håret. Nu måste jag bara bestämma mig för vad jag ska ha på mig! Tjing pling så länge! 

5 kommentarer:

  1. Ja måste väl skriva 'söt' ja med som alla andra ;) Men.. de ja skulle skriva igentligen var att dom tog bort den ena beställningen så ja kommer bara få 1 palett. Du kan få titta på min om du vill så kan du beställa en egen sen om du gillar den :)

    SvaraRadera
  2. sv: Ja tar med mig en sån muffin ja bakade till dig imorrn så du får smaka. OMG. Är som en äppelmuffins med smulpajs-smed på toppen haha. Hmmm.

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤