måndag 27 september 2010

Kom just på...

...att jag måste skriva klart min lista på de saker jag vill ha från USA. Mamma och pappa åker ju till Florida om 5 dagar och big sis flyttar tillbax till LA samma dag. Dom tar bara ett flyg som går 2 timmar senare än mammas och pappas, haha. Det kommer bli tomt på en gång. Mamma har varit duktig som gjort sin läxa och tagit reda på vilka affärer som det finns i Clearwater (samma namn som Seth och Leah heter i eft.namn i Twiligt!! Hur coolt är inte det?! It's destiny, haha) Hursomhelst, alla våra favoritaffärer finns där, såsom Target, Walmart (åhh, Walmart!) Walgreens, Payless, Ross, Wet Seal, Charlotte Russe och min abslouta favorit affär som jag kunde strosa runt i hela dagarna.. FOREVER 21!! Fast jag är glad att F21 inte finns i Sverige. Då skulle säkert precis alla ha samma kläder och det vill jag inte. Tycker om att ha mina 'egna kläder' som nästan ingen annan man stöter på också har. Längtar tills i vår eller vinter (alt. både och) då vi kommer hälsa på dem så man kan shoppa själv, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤