lördag 18 september 2010

Vote

Idag har jag gått och förtidsröstat i Riksdagsvalet. Det är första gången jag någonsin gjort det (eftersom man måste vara 18 för att få rösta). Fast ärligt talat är jag inte ett dugg intresserad av politik. Jag tycker bara det blir en massa löften men inget som görs. Verkar som att dom flesta partierna är mer engagerade i att lägga ner all sin tid på flashiga skyltar och fraser mot varandra som hänger på skyltar precis överallt och som tidigare nämnt; tomma löften, än att faktiskt göra något när dom väl har valts att styra Sverige de kommande 4 åren. Nej, men jag vet vilka jag ska rösta på och vilket parti som är bäst för våran familj och hushåll. Moderaterna, here I come~ :P 

Nu får inga jävla trädkramare/kommunister/främlingsfientliga/sosse partier vinna bara...
Men detta är bara min åsikt, alla får tycka vad dom vill. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤