fredag 22 oktober 2010

Hemma igen

Intervjun gick bra. Eller, det kändes som att det gick bra iallafall! Vi satt och pratade i 40 min och hon verkade väldigt positiv. Det var mycket prat om säkerhet och sekretess (eftersom man jobbar med så dyra och värdefulla saker). Jag satt mest där och såg söt och snäll ut, haha. Försökte ge så positiva och bra svar som möjligt. Bl. a så var en fråga om hur jag tror att jag kommer att hantera stressen på jobbet (eftersom det är över jul och nyår dom behöver hjälp) och jag svarade att jag det säkert kommer bli mycket i början men att det är någonting som jag måste lära mig att hantera helt enkelt. "Väldigt bra svar!" sa hon till mig och log. Hon sa att hon ska ringa nästa vecka för att ge besked. Hon sa även att jag "inte alls skulle vara orolig och gå och grubbla över det hela veckan, för intervjun gick jättebra!" :)      Hoppas jag får jobbet.

2 kommentarer:

  1. Hej... Allt bra?
    Är du tävlingsintresserad?

    Jag har igång massa tävlingar nu
    & det kommer in nya titt som tätt.

    Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!

    Var gärna med och tävla =)
    --> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

    Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..
    Ta hand om dig =) Kramar // Millah

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤