måndag 18 oktober 2010

Måndag 18 Oktober 2010

Ursäkta för den låga uppdateringen under helgen men jag har helt enkelt inte haft något vettigt att skriva.
Fredag - Annette (ev. min blivande chef) ringde! Hon ville boka in en jobbintervju med mig så på fredag ska vi träffas och prata! :) Inte så jättenervös ännu, men jag kommer säkert vara jättespänd hela fredagen och så kommer jag säkert ligga på kvällen med migrän som jag alltid får när jag är nervös eller spänd :P
Lördag - Bara chill. Mamma och jag satt och kollade på resor till USA i ev. februari eller nått. 
Söndag - Micke och Linda kom över för att fira min lillebror som fyllde 16 för några dagar sedan. Tortillas & Kyckling Fajitas till middag och blåbärspaj  med vaniljsås till efterrätt! Mumma! ^^ 

1 kommentar:

  1. tävling på bloggen!
    http://momoos.blogg.se/2010/october/ny-tavling.html#comment

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤