tisdag 12 oktober 2010

Övningskört & Jobb?? :D

Idag har jag övningskört med mamma! Det gick väldigt bra, måste jag säga. Det var skitkul och längtar tills nästa gång! Idag har jag även åkt till Skärholmen för att lämna in mitt CV hos Guldfynd.  Anette (butikschefen) ska ringa mig nästa vecka för att boka en intervju så får vi se vart jag placeras nånstans. Skitskoj! Hon verkar vara en bra chef. Bestämd men trevlig. Antagligen kommer jag få börja med att slå in paket och sånt (eftersom det är jul) och packa upp saker, sen när jag har lärt mig allt ordentligt får jag stå i kassan. Spelar ingen roll vad jag får göra bara jag får jobbet! Det skulle betyda så mycket för mig, både för den sociala delen samt för att förbättra mitt självförtroende. Att kunna tjäna sina egna pengar är ju inte heller så dumt? ;) 
Leggings - Forever 21. Kofta och spetslinne - Wet seal.

4 kommentarer:

  1. skitsnygg outfit! :D I löve dina leggings!

    SvaraRadera
  2. åhh, jag får också börja övningsköra om två dagar :P

    Cool outfit! :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får jobbet!

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤