torsdag 11 november 2010

Första "riktiga" arbetspasset idag!

Idag var jag på jobbet igen i 3h. Hihi, känns så härligt att säga att man har ett jobb :D ~"Jobb! Jobb! Jobb!" Idag var det mitt första "riktiga" arbetspass! Jag fick gå omkring med min mentor i butiken och hjälpa till. Det gick bra! (...tror jag). Jag var lite blyg och tyst i början (jag är en väldigt blyg person) men sen öppnade jag mig och då blev det riktigt kul! Jag ska ha mentorstid igen nästa söndag och sedan ska jag 'stå på egna ben'. Vet inte riktigt hur det kommer gå. Jag har minne som en guldfisk XD Och vet inte om jag kommer palla att stå upp hela dagarna!! Min rygg är nämligen sne, så jag får en fruktansvärd rygg -och nackvärk och svårt att andas efter någon timme. Oh well, the money makes it worth it ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤