lördag 18 december 2010

Hundmässan

Mamma och jag gick som sagt på Hundmässan idag. Det var riktigt mysigt! :) En massa söta hundar och mycket hundgrejer har vi sett...och köpt (..hundgrejer menar jag..) Åhh, jag såg så mycket söta och roliga kläder till hundarna!! (bl.a tomtedräkter och pepparkaksgubbe-dräkter men dom kostade 200-300 spänn :/ ) Dom är mycket billigare på City Gross så ska kanske köpa där istället. För en tomtemössa måste dom ju ha på julafton! :D Vi glömde kameran hemma så det blev tyvärr inga bilder men vi hade säkert glömt bort att ta iallafall eftersom vi varit upptagna med att titta på en massa annat, haha :P Har som sagt haft det jättemysigt med lilla mami idag! Och det här fick vi med oss hem:
Nu ska jag slå in lite paket och sedan ska jag äta middag. Puss på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤