torsdag 30 december 2010

Klockor

Idag jobbade jag mellan 12-20:30 så nu är jag helt slut - MEN jag har tjänat en tusenlapp så jag är inte bitter ;) Nu är jag ledig hela helgen iallafall, så det är skönt. Under min lunchrast satt jag och prövade några klockor som jag ska köpa i januari (då blir det 70% istället för 25%). Det är så bra för vi som jobbar på Guldfynd får lägga undan det vi vill ha hur länge vi vill och köpa det när vi vill (vilket vi inte får göra med kunder..) Så det är riktigt skönt att veta om man ser något som man vill ha så kan man bara ta det (även om det skulle vara den sista) och lägga det åt sidan tills man känner att man vill köpa den :)
Didn't have anything to do during lunch so I took some pictures!
 Jag har ingen egen klocka :( så jag ska passa på att köpa 3 stycken!

5 kommentarer:

  1. har du börjat fylla i brynen som jag visade dig :D !?! Jättefint.

    SvaraRadera
  2. Uhu ;) Ända sedan du visade mig har jag gjort det :D

    Såg att du gått och blivit brunett, spännande! Får se lite fler bilder på det sen! :)

    SvaraRadera
  3. Yup, ska lägga upp lite mer bilder så ni får se :)

    snygga klockor btw.

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤