tisdag 28 december 2010

Läkartid

I morse hade jag en läkartid inbokad för att undersöka min rygg och för att få en remiss. Det gick bra (eller "bra" och "bra"...) Min rygg är sned (vilket jag redan visste) men vad jag inte visste var att mitt högra ben är längre än mitt vänstra. Därför har jag ont i ryggen, nacken och huvudet jämt. Jag har också lagt märke till under den senaste tiden att mina fötter och ben domnar väldigt lätt. Jag fick iallafall en remiss till en annan läkare.  Efter det åkte jag hem och min chef ringde.
Dagens outfit! (osminkad..)
Hon undrade om jag kunde komma in och jobba imorgon. Varför inte? Mer pengar till USA-resan ;) Apropå jobbet! Igår så bad hon mig att komma in till kontoret och prata med henne. Hon vill nämligen fortsätta ha mig som anställd efter jul! :D (jag var egentligen bara anställd som jul-extra) Åhh, jag är så glad! Hon sa att hon är så nöjd med mig och hon tyckte att "när hon anställde mig så var det som att dra en guldlott" hihi!

2 kommentarer:

❤ Sharing is Caring ❤