måndag 31 januari 2011

En ledig måndag..

....men fick ingen sovmorgon för det inte. Kl 7 imorse kom byggarbetarna till grannens hus och vid 9 började dom putsa bort färgen på huset eller nått så det var nån borr som lät som fan! Och dom var ju bara tvungna att hålla på med den väggen som är mittemot mitt fönster. Grr... >:( Gick in och la mig hos mamma en stund men hela sängen var full med hundar, haha, så vid halv 10 gick jag upp. Gjorde mig i ordning och sedan skjutsade mamma mig till Guldfynd så jag kunde få lite fler arbetstider för februari. (Egentligen skulle jag bara fått jobba 4 pass innan jag åker på semester men nu ska jag få jobba 7 istället. Det är bara bra tycker jag för det betyder mer i lön, hoho). Efter det så åkte vi och gjorde lite småärenden och sen så har jag inte gjort så mycket mer. Outfit: Cardigan - Wet seal. Topp - Lindex
Färgade även min utväxt igår kväll. 
Fick ett litet guldhjärta & en guldkedja av mamma som hon haft i sitt smyckeskrin men inte längre använder Satte dit ett till, fast lite större hjärta för det såg så tomt ut med bara en. Tycker det blev jättefint! Min nya favorit, tack mami

1 kommentar:

❤ Sharing is Caring ❤