fredag 4 februari 2011

Här ska det stå en jättebra titel men jag kommer inte på en.

Jobbade i torsdags och det var så himla mycket folk (smycken är ju trots allt det populäraste att ge bort på alla hjärtans dag) så jag var helst slut när jag kom hem! Kände mig lite febrig och gick och la mig ganska tidigt, runt 12 (...det är tidigt för mig iallafall...) Och idag så var min hjärna inte med helt heller. Har varit helt borta hela dan känns det som. Frågade min kollega hur det brukar vara på alla hjärtans dag och hon sa att det är i princip som julafton. En massa desperata sista-minuten-folk som kommer. Och jag jobbar 11-18 den dagen. Dagen innan jag åker till USA. Yay...! (Vilket det bara är 10 dagar kvar till!!!) Ska till jobbet imorgon igen så skriver mer när jag kommer hem. Puss så länge
Klänning fr Forever 21.

Hatar min näsa så den fick inte vara med på bild >:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤