torsdag 17 februari 2011

I'm Alive! (Flygresan hit)

Ja, jag lever fortfarande! ;) Har inte haft internet på datan förrän idag så nu kan jag börja uppdatera bloggen igen som vanligt! Flygresan hit gick vält helt OK. Flyget fr Stockholm-Chicago tog 9 timmar och det var nästan helt tomt och jag blir jättelätt flygsjuk så jag lade mig på en rad som hade 4 säten, och fyfan vad skönt det var. Sen tog vi ett plan från Chicago-Denver, det tog ca 2,5 timmar och sen tog vi ett till 2,5 timmars plan som åkte till Santa Anna. Äntligen var vi framme! Efter en 24 timmars resa så känner man att det tär lite på kroppen så jag gick och la mig nästan på en gång. 
 Min sovplats på planet fr Stockholm till Chicago.
Köpte den här på Make Up Store avdelningen på Arlanda. 189 kr istället för 300.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤