torsdag 17 februari 2011

The Spectrum

Hellu everybody! Idag sken äntligen solen i Kalifornien! :) Dock så var det kallt i skuggan men jätteskönt var det i solen iaf. Idag åkte vi till ett köpcentrum som heter The Spectrum. Vi tittade i lite affärer  och efter det åt vi lunch på Red Robin. Tog en hamburgare och fries. Herregud, man har glömt bort hur stora alla portioner är här i USA på alla restauranger. Orkade bara äta hälften av maten så min lillebror tog resten för han var fortfarande hungrig, haha. Efter det ville min storasyster åka hem med barnen och pappa och lillebror ville också åka hem så mamma och jag gick omkring själva där i några timmar. Jag fick äntligen gå in i min älskade affär - Forever 21!!! - och mamma gick till en annan affär som heter Old Navy. Åhh, jag hittade så mycket fint så det är inte klokt! Och personalen var jättetrevlig mot en (till skillnad mot Sverige...där ber man nästan om ursäkt för att man går in i en affär). Det kom fram en kille som jobbade där och frågade om jag skulle prova kläderna, ja sa jag, fast jag vill titta lite mer först, och då frågade han om jag ville att han skulle göra i ordning ett omklädningsrum åt mig. Så han tog mina kläder och hängde upp dom på en klädstång som det stod mitt namn på. Och så fort någon av personalen såg att jag hade kläder i händerna kom dom fram och frågade om jag ville att dom skulle hänga upp dom på min klädstång så länge. ME LIKE! Ska definitivt besöka F21 igen! Tror det gick en timme innan mamma kom in till mig (också hon med en kasse full med kläder) och efter det gick vi in en snabbis på Cotton On där jag hittade en jättefin skinnjacka med fårpäls-krage (fake-päls såklart). Den hade kostat $50 men nu kostade den $25. Vi åkte hem och senare under kvällen åkte jag och Madde ut en liten sväng. Vet inte riktigt vad som händer imorgon, tror det blir en shoppingrunda, för mamma vill till Kohls och pappa till Ross. Jag åker med vart som helst! ;) (klicka för att se större bild på det jag shoppade idag)  
Tack så jättemycket mamma & pappa för min fina födelsedagspresent!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤