fredag 11 mars 2011

Back in Sweden...

Yes, jag är tillbaka i Landet Brunsås igen...kom hem i lördags...jättekul. Usch, ville verkligen VERKLIGEN INTE åka hem! Tillbaka till mitt gamla, tråkiga, händelsefattiga liv :( Var tillbaka till jobbet i igår, jobbade 12-18. Var väll helt OK, inte så mycket folk så det var ganska skönt. Fick stå helt själv i butiken också för första gången (alltså att min kollega går på lunch och jag sköter om butiken själv) det var lite spännande faktiskt. Min storebror och hans fästmö (heter det så på svenska när man är förlovade?? Kan bara ordet på engelska) kom in till butiken. Vi köpte ju som sagt två klockor i LA och han behövde minska dem så lillasyster fixa problemet ;) Sen under min lunchrast möttes vi upp igen och åt lunch tillsammans. Jag och Linda tog en varsin pasta bolognese och Micke tog en kycklingtallrik med fries.

Skulle jobba idag också men när jag kom in till jobbet så tittar mina arbetskollegor jätteförvånat på mig "Jobbar du idag??" NEJ, det skulle jag visst inte göra utan jag ska visst jobba imorgon. Min chef hade sagt fel dag till mig (hon skulle på semester dagen efter så hon var väll lite stressad och vimsig antar jag) GREAT! Aja, inte mycket att göra än att vara ledig idag istället. Mamma som precis hade lämnat av mig var som tur var fortfarande kvar i Skärholmen så vi möttes upp och gick omkring en liten stund. Jag ville framförallt leta efter ett par skor till bröllopet men hitta inget speciellt (skulle ha tittat efter det i LA men det blev alldeles för stressigt på slutet så hann inte med). Sen åkte vi och storhandla på Ica Kvantum och efter det åkte vi hem. Har inget mer att skriva om just nu så skriver kanske mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤