fredag 11 mars 2011

My heart reach out to you

Jag antar att de flesta har hört om tsunami katastrofen och jordbävningarna i Japan? Herregud, helt ärligt, jag blir tårögd när jag tittar på alla nyheter och bilder från japan. Tänker på alla människor och alla deras anhöriga hur katastrofalt och skrämmande det måste vara att vara där just nu. Deras hem, deras jobb, deras liv förstörs på bara några sekunder. Och det känns även extra jobbigt att se alla bilder därifrån för Japan har alltid varit mig kärt i hjärtat, mina störta idoler bor där i Tokyo, så en liten del av mig har gått sönder samtidigt som de drabbade delarna av Japan fortsätter att gå sönder. Tänker på alla där borta, även om jag inte känner nån där borta så känns det som att jag saknar någon. 

Thinking of you, Japan. Please, all of you, stay safe! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤