tisdag 26 april 2011

Bloggtorka

Min syster skrev i en kommentar att jag borde uppdatera. Så nu gör jag det... Men vet inte alls vad jag ska skriva om?? Madde, säg nått intressant att skriva om! :O Har inte gjort något speciellt den här veckan som gått. Jobbat, shoppat, solat, migränanfall haha - det gamla vanliga. Jobbade hela dagen i måndags, var ledig i tisdags och jobbat hela dagarna resten av veckan. Har varit ledig sen i söndags och har bara tagit det lugnt och solat mig i den underbara vårsolen! Har faktiskt fått lite färg i ansiktet :) Ska tillbaka till jobbet imorgon igen, dock är det ett kort pass. Bara 3 timmar.

Min syster och hennes familj kommer på besök om ca 3 veckor och vi brukar jämt göra så att min lillebror sover på gästsängen i mitt rum (när den inte används som gästsäng använder jag den som soffa/för att slänga saker på den...) och Madde och Josh sover i Magnus (min lillebror) rum medan deras äldsta dotter Abbie sover med mamma. Men nu så har mamma och pappa köpt en stor dubbelsäng som gästsäng så nu håller vi på att göra om "kontoret" (a.k.a. slänga-in-saker-som-inte-får-plats-någon-annanstans rum) till ett gästrum. Så nu när vi köpt en stor dubbelsäng ska vi sälja den som står i mitt rum. Ska bli så skönt att bli av med den, för trots att jag har störst sovrum i huset så känns det väldigt litet med två sängar i det. Istället ska jag sätta dit en fotpall/fåtölj som man kan förvara grejer i och som man kan sitta på när man ska byta om och sånt. 

Såhär fint ser det ut i ena halvan av mitt rum just nu...

1 kommentar:

  1. Har du plats med två sängar?? Hur stort rum har du egentligen?? O_o

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤