måndag 4 april 2011

Utgång (....whaaat??)

Nej, storasyster, du har inte läst fel och det är inte ett sent april skämt. Jag gick faktiskt ut på krogen igår kväll, haha. ;)  Några kompisar till mig hade studentskiva på Pure igår kväll och Maria (en utav mina närmsta och bästa vänner) fråga tvinga mig att gå. Haha, men jag är faktiskt glad att hon fick mig att gå för det var riktigt kul! Insläppet börja vid 22 så Maria och jag tog tåget in mot stan vid halv 9 och gick in och satte oss på Harry B James för att prata och ta oss en liten drink. Riktigt kul hade vi!  Mycket skratt var det. Två starkcider och en Fisherman shots senare så var klockan halv 11 så gick vi vidare till Pure. Haha, ingen av oss orkade gå omkring hela kvällen i högklackat så vi hade med oss ett varsitt par i väskan som vi bytte om till runt hörnet, för vi var rädda att vakten inte skulle släppa in oss om vi såg för klumpiga ut framför honom, haha. XD När vi kommit in köpte vi oss en varsin drink och sedan gick vi för att leta efter sittplatser och då stötte vi på några bekanta som vi stod och mingla med. 

Senare under kvällen så kom det en kille och satte sig bredvid oss (några av hans kompisar satt redan där) och efter en stund så vände han sig runt mot oss och presenterade sig själv och hans kompisar. Efter en stund så undrade han om vi ville dansa och då sa Maria "varsågod" och pekade på mig. Guud, jag höll seriöst på och dö! XD Men han tog min hand och ledde ut mig på dansgolvet. Senare satte vi oss ner för att vila fötterna och bara snacka. Sen bjöd han mig på en drink och sedan dansade vi lite till. Sen såg jag att Maria satt och pratade med hans två kompisar så jag satte mig hos dom en stund. Jag frågade Maria om jag skulle "rädda henne". "JA TACK". Så vi gick in på toan och hon berättade att ena killen suttit och pratat om att han hade en massa aktier i Indien och han tjänade en massa pengar på kossor. Asså, gud jag höll på och dö för när vi gick tillbaka till dem så fortsatte han att prata om sina jä*la kor och att han tjänade 100 000 kr i månaden på sina aktier. *asg*

En stund senare så vill killen som jag dansat med gå upp och ta lite luft och undrade om jag ville följa med. Så vi gick ut och stod och pratade en stund. Sen på vägen in så stötte vi på killarna som hållit Maria fången under kvällen och dom blev utkastade av vakten, så ja, dom hade druckit för mycket. Vi gick in igen och dansade lite till sen.

När klockan var 2 så kände Maria och jag att det var dags att åka hem eftersom hon skulle till skolan och jag skulle jobba morgonpasset.

Och hur mår jag idag då? Uäh! Jag som lovat mig själv att aldrig bli bakis och så blir jag det. Helvete... Fast ingen huvudvärk som dom flesta brukar tjata om. Bara illamående och snurrig. Vilken tur att jag ringde in till jobbet för att fråga när jag skulle börja idag för jag skulle visst inte jobba alls idag. Jag ska inte jobba förrän på torsdag. Tur för mig, för jag hade dött annars, haha. 
Tack Maria för en superkul kväll! Love you

4 kommentarer:

  1. ååååh vad kul för dig marie!! blir så glad, shit vilket flyt att träffa en sån gullig kille på en gång liksom! vi får gå ut nån dag :D kanske du jag och maria haha en gammal grönan trio ;)

    puss

    SvaraRadera
  2. hihi, tack gumman ❤❤
    Jaa, det vore skitkul! ;)

    SvaraRadera
  3. Åhhhh va roligt :D :D :D !!!

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤