onsdag 22 juni 2011

I suck

Jag har inte varit sådär jätteaktiv här på bloggen under de senaste veckorna. Har bara inte haft nån . . . lust, helt enkelt. Men jag ska inte sluta blogga! Kanske bara inte lika mycket som förr. Min storasyster åkte tillbaka hem till Los Angeles idag så då "måste" man ju nästan skriva så hon håller koll på mig ;) Hur som helst: Jag ska försöka skärpa mig. Har en liten "mini-semester" i en vecka från jobbet nu så då kanske jag får kicken tillbaka. Men jag skriver hellre 10 intressanta inlägg än 100 meningslösa inlägg. 

Och apropå meningslös - här kommer en bild på mig! :D
 ~ tunika från bikbok ~ kofta från Charlotte Rousse ~

2 kommentarer:

  1. Du suger inte Marie du har bara inte lika mycket att skriva om längre och det är syndför du skriver om sånt som jag alldrig tittar eller läser annars :P sen är det som att titta i e mode tidning när man kollar på din blogg :). det e fint .

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤