söndag 3 juli 2011

Hello Panda

Min storebror och hans fru kom hem från deras smekmånad för några dagar sedan (3 veckor på Hawaii ~avundsjuk!!) och dom var så snälla och köpte lite asiatiskt godis åt mig. =) (Hawaii är en väldigt populär reseort för just japaner och det är väldigt många som har flyttat dit så det finns en del japanska affärer.) Köpte ju lite godis när vi var i Little Tokyo i februari så nu har jag lite mer till min samling. (För som jag sagt förut: Asiatiskt godis har jättesöta förpackningar men smakar inte alls som svenskt godis = äckligt...) MEN den här godissorten är helt ok faktiskt! Madde köpte den med jordgubbskräm när vi var i Lil' Tokyo och den slank ner. Den med chokladsmak har jag inte testat förrän nu dock och den smakar som.... Coco Pops...? Den är god i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤