söndag 18 september 2011

18 September

Usch, bara 1 dag kvar, sedan åker vi hem.. :( Blä, vill inte hem och jobba!!

Idag åkte jag, Madde, Josh och barnen till en asiatisk marknad där dom sålde asiatisk mat och delikatesser, filmer och cd-skivor, och tidningar/böcker. Köpte ett stor-pack med Pocky och Hello Kitty Makaroner, haha. 
Åh, det fanns en tidning med en massa nya bilder på min största idol Ayumi Hamasaki, men det kom ett stort fotoalbum till som jag inte har någon nytta av, plus att den vägde väldigt mycket (och jag vill inte lägga 100 kr på något som jag inte ens kan läsa (eftersom tidningen var på japanska) och något som jag inte ens kan/vill ta med hem). Fast jag ångrar mig lite nu i efterhand att jag inte köpte den. Eller hennes senaste skiva..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤