torsdag 8 september 2011

7 september 2011

Idag åkte jag, mamma och Madde till Super Walmart. Köpte lite saker, bl.a. lite klädesplagg och smink. Köpte även en till bok också (hittills har jag köpt 6 böcker under den här resan...) The Hunger Games, hette den. Har hört att det ska vara riktigt bra så tänkte ge den ett försök. Vi kom hem vid 3 tiden och mamma och jag tog med oss Abbie ner till poolen för att svalka av oss (40 grader idag också!!) Nu på kvällen så gick jag och Madde ut och åt middag och gick på bio. Bad Teacher såg vi. Den var riktigt kul faktiskt, mycket bättre än jag trodde den skulle vara. :) 
 På flyget från New York till Santa Ana.
 En söt juicebar på flygplatsen i New York.
 Systrar vid poolen
 Ett...väldigt tveksamt val av form på en barn-glass :S
 My new best friend, Dexter!
Lite exempel av det jag handlat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤