torsdag 15 september 2011

South Coast Plaza

Idag hade jag och Madde en syster-dag med bara en massa shopping hela dagen :) Vi åkte till The South Coast Plaza (ett av USA:s största shoppingcenter, var där förra året också) och det är så jäkla stort! 6 och en halv timme var vi borta, haha. Första handlade vi smycken hos Sears.
 Sen gick vi in på Victoria's Secret och jag köpte lite nya underkläder. (Eftersom Dexter har ätit upp 3 par av mina trosor!! Grr..)
 Vi gick in på Wet Seal också. 


Sen bestämde vi oss för att äta lunch på Corner Bakery Cafe, en jättemysig restaurang med supergod mat! Jag tog en Marinara pasta, mums! 
 Sedan återgick vi till shoppingen. Vi gick in på Forever21 (som för övrigt är USA:s största F21 butik!)
Efter det gick vi till våran "Final Destination", vilket var MAC. Jag köpte en palett med ögonskuggor (man får välja ut 15 st ögonskuggor själv), primer, rouge, concealer för läpparna och ett läppstift.

Jag valde mest neutrala färger. 
Och det var dagens äventyr! :) Tack sis' för en mysig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤