onsdag 12 oktober 2011

11 oktober

Igår var jag på en säljarutbildning hela dagen i Solna. Hade sällskap in med en tjej som jobbar i en annan Guldfynds-butik. Vi hade aldrig träffats innan så det var lite nervöst, haha.
Men utbildningen var ganska intressant, faktiskt. Den var mycket lärorik och man fick en massa bra tips och råd på hur man blir en så bra säljare som möjligt. Men lite segt blev det på slutet, det kändes som om man var tillbaka bakom skolbänken igen. Fy fan... Innan vi gick hem så fick vi alla ett varsitt diplom också. Det är så skönt att det här är över nu. Jag har gått och bävat inför den här utbildningen ett tag nu.. Jag hatar verkligen att sitta på sånt här. Jag får jättesvårt att koncentrera mig! XD Jaja, nu är det över och dessutom så ser det ju bra ut i mitt CV att jag har gått en säljarutbildning om man söker till andra jobb  framtiden. Kom hem runt 5 tiden och då firade vi Magnus som fyllt år dagen innan med god mat, tårta och presenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤