onsdag 5 oktober 2011

Today is a sad day for Elmo...

20 över 8 imorse hade Elmo en tid hos veterinären. Vi hade nämligen bokat in en tid för kastrering! Han har gått och revirkissat överallt i hela huset så han har fått gå omkring med en blöja + så ska han följa efter och vara på en utav våra andra hundar, Tuffen, som inte tycker det är lika kul som Elmo. Så vi tyckte att det var bäst såhär...När vi var där så fick han en lugnande spruta - och jag har aldrig sett honom så avslappnad! Ett tag trodde jag på allvar att han dog för helt plötsligt så droppade huvudet ner, med ögonen vidöppna och vi kunde inte känna några hjärtslag. Jag tänkte "NEEEJ, gav dom honom för mycket lugnande?!" Men hans ena öga ryckte till så jag var lugn igen, haha... Vi hämtade honom runt lunchtid och min stackars lilla baby kunde inte gå rakt! Stackarn ramlade omkull när han skulle hälsa på oss. XD

Han har fått med sig smärtstillande piller hem som han ska ta morgon och kväll och så ska han ha på sig en tratt i en vecka. Den tycker inte Elmo om. Och min lilla baby har ont just nu men han får inte ta någon medicin förrän klockan 8 så han sitter här och gråter bredvid mig :'( Min stackars lilla skrutt!!
 Han fick lägga sig i min säng och sova när vi kom hem så han skulle få vara ifred från dom andra hundarna.
 Ett plåster på benet fick han också (från där droppet har suttit).
MAMA'S SORRY, BABY~!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤