måndag 12 december 2011

The Hunger Games

Hade hört talas om Hunger Games böckerna och sett dom cirkulera på internet men jag var aldrig riktigt intresserad. Visste bara att det var en bokserie i tre delar och att dom var riktigt populära. Men under mitt senaste besök i Los Angeles i September så såg jag den första boken "The Hunger Games" på Walmart och dom sålde ut den för bara 7 dollar (ca 50 spänn) och den bok jag hade haft med mig hade jag redan läst ut så jag köpte den och jag tror att jag läste ut den på...2-3 dagar kanske? RIKTIGT bra var den! Den var så bra att jag gick och köpte mig dom resterade böckerna "Catching Fire" och "Mockinjay". Har precis läst klart bok 2 och ska snart börja på bok 3. ÄLSKAR DOM! Hur som helst, nu ska det även komma ut en film nästa år baserad på den första boken och den verkar så jäkla bra! Allt i trailern ser precis ut som jag föreställt mig att det ska se ut. 
Har du inte läst böckerna: GÖR DET!! Och se filmen när den kommer ut. :D

9 kommentarer:

  1. Ska nog köpa boxen till Josh i julklapp.. tror du han kommer tycka om dom..?

    SvaraRadera
  2. Jaha, är han intresseard?? :) Det visste jag inte. Jag vet ju inte riktigt vad han är intresserad av för bok-genre men jag tror att han kan tycka dom är bra! Mycket spännande och inte alls en "tjej-bok" bara för att boken berättas ur en tjejs perspektiv. RIKTIGT bra är dom :D

    SvaraRadera
  3. Ingen aning.. han har nog inte hört talas om dom. Han läser typ ingenting, men nån sa att de här va bra åsså kom ja på att du gillar dom..

    min blogg e fixad nu btw så du vet.

    SvaraRadera
  4. Ja, jag vet fast jag tar inga risker förrän mitt virus-skydd är installerat :P

    SvaraRadera
  5. Om du inte tar några risker innan ditt virusprogram är installerat borde du inte gå in på några sidor alls..?

    SvaraRadera
  6. men den ända sidan som nånsin har skapat problem för mig var din blogg... jaja skitsamma, pappa ska hjälpa mig installera det imorgon...

    SvaraRadera
  7. ehhh ok?? har inte fått några mer kommentarer av dig så jag vet inte vad du pratar om...?? O_o

    SvaraRadera
  8. .. jag skrev att du va inne på porrsidor å att du kanske får virus där ? ;) Hoppas du förstog att ja skämta o att du inte blev sur..

    SvaraRadera
  9. Haha, jaha näe det har jag inte sett att du skrivit! Hmm...skumt?? Jaja, nu verkar kommentarerna synas iallafall?? :P Min blogg är skum... -_-

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤