onsdag 28 december 2011

Makeup geek

Fick pengar i julklapp från mormor och farmor så hade tänkt köpa två eller tre nya sminkborstar för en del av pengarna. Sprang in på Make Up Store under lunchen i måndags och jag visste precis vad jag skulle ha. Men som vanligt så slutade det hela med att jag gick därifrån med fem sminkborstar, en sminkväska till alla mina borstar, blothing powder, rengöringsmedel till borstarna & oil blothing paper (något nytt som dom hade, verkade intressant) och 1500 kr fattigare... Jaha, det var dom julpengarna dårå. :P




Jag blev även erbjuden medlemskap hos Make Up Store. GRATIS. Woot woot ~ känner jag mig viktig eller vadå?? Haha.. ;) Vanligtvis får man betala 100kr för att bli medlem men jag har handlat av samma tjej några gånger som jag även fick handla av den här gången och då sa hon när jag skulle betala att hon skulle skriva upp mig som medlem eftersom "Jag verkar vara en tjej som älskar och köper mycket smink". Hennes ord, inte mina. Så då var man medlem därå också, hoho >:) 

3 kommentarer:

  1. Va bra då behöver inte ja förnya mitt kort ;) Sofie har också rabatt där.. du får rabatt på massa affärer för att du jobbar i skäris. Har du kollat upp det där..??

    SvaraRadera
  2. Jag fick nått nr för några veckor sedan av en tjej som jobbar i en annan smyckes-butik som man ska sms:a för att registrera sig och så får man olika rabatter och erbjudanden skickade till mobilen. Annars vet jag inget mer.

    SvaraRadera
  3. Sofie har tex 25% rabatt på MQ och cubus. Kommer inte ihåg va mer, men ja tror det är nån rabatt på alla matställen också.

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤