söndag 12 februari 2012

20 år

Då var man 20 nu då! :) Gah, Börjar bli gammal... 

One more year, one more wrinkle... :P

Gårdagen spenderades med att jobba, fira på kvällen med nära och kära, vi åt UNDERBAR kinamat (och presenter såklart!!) ;)

Nu har jag fått OK från jobbet också så kan jag berätta att jag ska till Los Angeles igen i April! :D Så jäkla skönt det ska bli med semester, specielt efter allt slit under December och Januari månad.. Jultider är VÄRST alltså... Fast man får ju en fet lön så det är helt klart värt det! ;D

2 kommentarer:

  1. Nyfiken läsare som har följt din blogg ett bra tag nu.
    vad fick du i födelsedags present?
    Plus vad roligt att du ska till LA.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt, trevligt! =D
      Jag fick pengar som jag delvis ska använda till min flygbiljett =) Fick även ett jättefint guldarmband med berlocker från mormor som hon fick av morfar när hon födde min mamma som jag fick ärva av henne. <3

      Radera

❤ Sharing is Caring ❤