fredag 27 april 2012

Birthday Party

Vi ska ha ett födelsedagskalas för Abbie som fyller 4 på lördag så idag har jag och Madde varit ute och handlat lite grejer till kalaset.

 Jag köpte bl.a. sprayfärg som man ska ha på bakelser och tårtor och sådant ^^ Kostade bara 15kr/st så jag köpte en i varje färg.
 Från JoAnns. Dekorationer till bakelser och tårtor det här också.
Jag kunde inte låta bli :) Det hängde på en vägg så man fick välja helt själv hur man ville ha det. Det fanns att välja mellan svart, rosa eller blått halsband och så hängde alla bokstäverna i bokstavsordning så det var bara att plocka det man ville ha och lägga i kundvagnen. Mamma tyckte det var så gulligt så jag ska köpa ett till Tuffen, Rocky pch Buster också. Får se om jag kanske köper en till till Elmo, fast i rosa? Haha, neeej det får jag inte för mamma ;)

Aww, nu saknar jag min baby :'( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤