onsdag 4 april 2012

Kamera-sugen

Är jättesugen på att köpa en ny kamera. 

Är väldigt inställd på att köpa en Canon digitalkamera. Har redan en systemkamera (Canon) och en digitalkamera (Panasonic) men jag vill gärna ha en kamera som i princip tar lika bra bilder som en systemkamera men som inte är lika stor och tung och ...."besvärlig" att ta med sig. 
Här är några av dem som jag funderat på.
Canon PowerShot ELPH 300 HS



Canon PowerShot ELPH 310 HS
Anledningen till att jag tittar på kameror just nu är för att pappa tipsade mig om att Media Markt hade den första kameran (100 HS) på kampanjpris just nu för 999kr. För nyfikenhetens skull så tittade jag vad den skulle kosta i USA eftersom det brukar vara betydligt billigare där (det var den också. Där kostar den bara ca 700kr). Då fick jag syn på andra kameror som dessutom skulle vara bättre för ungefär samma pris så nu har jag börjat titta runt lite. Åker ju till LA om ca 3 veckor så jag kan ju titta mer när jag är där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤