tisdag 1 maj 2012

Frozen Yoghurt

Idag har Abbie gått i skolan så vi andra åkte iväg till lite olika affärer. Bl.a. till en spritaffär där mamma, mormor och syster went crazy! lol ;) Hittade en liten flaska med Cotton candy (sockervadd) shots. Låter spännande, va!?? Haha, jag köpte den bara för att den var så söt och rosa ;) Hittade även en shotsflaska med smak av choklad och vispad grädde. Mumma....!
Sedan skiljde vi vägar och mamma och jag åkte till Ross och Sally's medan Madde och mormor åkte till Costco. När mamma och jag kom hem var dom andra precis påväg att gå och köpa frozen yoghurt så vi hängde på. Köpte mig en stor kopp med banana-strawberry glass, chokladglass, jordgubbar och hallon. Sååååå gooooooottt! Madde gjorde en jättegod fläskfile gryta till middag och sedan gick hon och jag på bio. Vi såg The Hunger Games (första gången för henne, andra för mig) och den var ännu bättre denna gången! :D <3 

Det har varit molnigt idag så jag hoppas det blir bättre imorgon så man kan gå till poolen och få lite färg. 



1 kommentar:

❤ Sharing is Caring ❤