lördag 12 maj 2012

I hate unpacking...

Vad jag har gjort hittills? Öppnat väskan, tittat på den. Suckat, tagit upp hälften av kläderna och lagt bredvid väskan. That's it. 

Väskan har stått i ouppackad i mitt rum i 3 dagar nu, men det börjar kännas som att den står där och stirrar på mig och säger åt mig att göra det så då måste jag väll göra det. (Men man är ju så himla jetlaggad så det är inte sant). Min hjärna ligger fortfarande 9 timmar efter. Så nu när det strax är middagsdags så är klockan egentligen 8 på morgonen för mig. 
Lite bakgrejer (dom vid säkerhetskontrollen tog mina baksprayer!!) >:'(
mina vitaminer, kakmixer, strössel i olika former, söta presentband osv.

Haha, en sak vi brukar skämta om. Jämt när min svåger (rätt ord? "Brother-in-law"?) kommer till Sverige på besök, och om dom ska vara här i 3 veckor säger vi, så sover han i minst 2. ^^ Haha, just kidding, Josh! ;) love you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤