onsdag 18 juli 2012

Crazy About Jewelry!

Har köpt så mycket smycken den här månaden så det är inte sant. 
Har köpt både till mig själv och sen lite grann som jag hade tänkt skicka till mina systerdöttrar i Los Angeles. (Mest till Abbie som är mer "ladylike" än den yngsta. Spiderman och hajar är Mackenzies grej.) ;) 

Nä, men anledningen till att jag har köpt så mycket grejer är för att det finns en smyckesbutik i centrumet där jag jobbar som ska stänga igen så dom säljer ut allt för max 20 kr. Hur kan man låta bli att köpa då??? Jag som jobbar i en smyckesbutik måste ju bära smycken till jobbet! (ok, that may be a lie...ahem...)

Bilderna nedan är saker köpta från mitt jobb. 
vristlänk i silver. 50:- (ord. 200:-)
Guldhjärta m/små diamanter till min samling. 650:- (ord. 1800:-)
Köpte lite mer grejer men vet inte om jag vill lägga upp bilder på det än... Det som ska skickas till A & M kanske ska bli en överraskning? :) Eller vad tycker mamma Madde?

Saker från SIX. 
Stora, långa halsband
Halsband (köpte dom bara för att jag tyckte motiven var så söta) & örhängen.
Mera örhängen..
...Ännu mera örhängen & armband.
Onödigt men så roligt... *crycry* (TTTT)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤